من دوباره اومدم؛به قول ياغي فعال شدم.خخخخ
تو فقط بخند...

روده هاتو بگیر از خنده نترکی

.حداقل انتظاری که از بانک مرکزی دارم اینه که با لحنی ملایم تر موجودی حسابم در تلفن بانک را صفر اعلام کنه.
بی پولم ، ایدز که ندارم! sad

.این که میگن طرف مثه سگ دروغ میگه یعنی چی ؟ آخه سگ مگه دروغم میگه ؟؟؟؟

اصلا مگه سگ حرفم میزنه؟

چرا ذهن ادمو بیخود درگیر میکنین؟

.وﻗﺘﻲ ﺑﺎ ﻳﻜﻲ ﻛﺎﺕ ﻣﻴﻜﻨﻴﻦ، ﻳﻪ ﺟﺎ ﭘِﻴﺴﺘﺶ ﻛﻨﻴﻦ، ﻫﻤﻴﻨﺠﻮﺭﻱ ﻭﻟﺶ ﻧﻜﻨﻴﻦ ﺭﻭ ﻫﻮﺍ ﺧﻮﻭ !!!

.تا حالا دقت کردین هروقت یه خواب خوب میبینی صب پاشی یادت نمیاد اما کافیه یه خواب ناجور ببینی ، تا شیش ماه تو مخته !

.سرعت اینترنت در حد زیر صفر،هیچ جا رو باز نمیکنه فقط بلده دهن منو باز کنه !!

 

.وصیت کردم هرکی تو مراسم ختمم گفت:”خدابیامرزتش،راحت شد

با لبه ی سینیه حلوا بکوبن دهنش اونم راحت شه بیاد پیش من
 
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

یاغی
ساعت18:58---22 ارديبهشت 1392
این وصیت رو من هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 14:43 توسط یکی|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت